BEJELENTKEZÉS

 

   Az órákra legjobb, ha az  órarendben a bejelentkezés gombra kattintva iratkozol fel.

Ha ez valamiért nem megy, akkor bejelentkezhetsz email-ben, vagy esetleg telefonon, sms-ben (az adott órát tartó tanár telefonszámán). Telefonszámot a "Kapcsolat" menüpont alatt találod.

A telefonszámodat minden esetben add meg, mert ha elmarad, vagy betelt az óra, akkor sms-ben értesítünk.

   Ha órarenden keresztül jelentkezel be, akkor minden esetben fogsz kapni visszajelzést. Ha e-mailben vagy sms-ben jelentkezel be órára, akkor visszajelzést csak akkor küldünk, ha betelt, vagy elmarad az óra. A visszajelzést legkésőbb az óra előtt 60 perccel küldjük.

   Az órákra legkésőbb óra előtt 60 perccel lehet jelentkezni. Ha nem jelentkeztél be és betelt az óra sajnos nem tudunk Neked helyet biztosítani.

   Ha bejelentkeztél, de mégsem tudsz jönni, azt mindenképp jelezd, és kérlek minél hamarabb, de legkésőbb 60 perccel az óra előtt tedd meg. Vis major esetén az adott órát tartó tanár telefonszámát hívd, vagy küldj sms-t. Amennyiben az órán nem jelensz meg, és a bejelentkezésedet nem törölted, a kihagyott alkalmat a bérletedből levonjuk, vagy legközelebb dupla órát kell fizetned.

   Ha az órán való részvételed a mi hibánkból hiúsul meg (jelentkeztél órára, de teltház van, vagy elmarad az óra), akkor a bérletedet 3 nappal meghosszabbítjuk.

  Ha nem volt alkalmad időben bejelentkezni, de mégis szeretnél eljönni, akkor telefonon még megpróbálhatsz bejelentkezni az óra kezdetét megelőző 20-25 perces idősávban (az adott órát tartó tanárnál), vagy jöhetsz bejelentkezés nélkül is, csak így teltház esetén nem tudunk fogadni. De ha van még szabad hely, akkor természetesen nagyon szívesen látunk.

MEGÉRKEZÉS AZ ÓRÁKRA

 

   Az órákra a kezdő időpontot megelőző 20-25 perces idősávban tudsz megérkezni. Nincs külön recepciós, így se korábban, se később nem tudunk beengedni. 

Ha korán érkeznél, kérlek ne csengess, mert akkor valószínűleg még nem ért véget az előző óra. Amint vége az órának, kinyitjuk az ajtót. 

FELSZERELTSÉG

   A stúdióban egy női és egy férfi öltöző van, egy zuhanyzó és két wc.

  A teremben matracok, hevederek, és jógatéglák is vannak, melyek használatáért nem kell külön fizetni. Saját matrac, törölköző természetesen nyugodtan hozható és használható.

  Az öltözőkben nincsenek zárható szekrények. A táskátokat vagy értékeiteket nyugodtan behozhatjátok magatokkal a terembe, csak ne feledjétek kikapcsolni, vagy lehalkítani a mobiltelefonokat, de az öltözőben is hagyhatjátok, mert amíg az óra tart bezárunk minden ajtót.

MIT HOZZ MAGADDAL?

 

  Törölköző: ha le szeretnéd takarni a matracot, akkor hozz egy nagyobbat, de nem szükséges. A matracokat minden óra végén tisztítjuk.

   Kényelmes ruházat. Mindenki másra eszküszik. Személy szerint ajánlom a testhezálló, de sehol nem szorító darabokat. Ha nagyon bő pólóban jössz, könnyen előfordulhat, hogy például lefelenéző kutyapóznál mindd a nyakadba csúszik.

Nadrág választásnál fő szempont, hogy sehol ne szorítson, könnyen tudj benne mozogni, ne kelljen állandóan igazgatni. :)  Túl bő nadrágot (mint pl.: a basanadrág) pedig azért nem ajánlom, mert különböző póz-átmeneteknél könnyen beleakadhat a lábad.

   Ajánlott: Alsó: rövid-, melegítő vagy cicanadrág. Felső: trikó, nem túl bő póló, esetleg pulcsi, ha fázós vagy.

Cipő nem kell!

 

JÓ(GA)TANÁCSOK

 

   Óra előtt pár órával már ne egyél, mert kényelmetlen teli hassal jógázni. Ha nem tudtad korábban megoldani az étkezést, és nagyon éhes vagy, akkor lehetőleg gyümölcsöt vagy csak kis adag ételt fogyassz. 

   Óra közben már a vízivás sem javasolt. Mivel a gyakorlást normál hőmérsékletű teremben végezzük, izzadni fogsz ugyan, de nem annyira, hogy egy-másfél óra alatt kiszáradj. Ettől függetlenül ha úgy érzed, hogy szükséged van a folyadékra, akkor ne fogd vissza magad. 

   Légy türelmes önmagaddal, a gyakorlás során ne légy erőszakos a testeddel, a jóga nem versenysport, senki nem várja el Tőled, hogy teljesíts. Inkább ismerkedj a határaiddal, és adj időt magadnak a fejlődésre.

   Ha az oktató esetleg nem kérdez rá, akkor is szólj neki esetleges sérüléseidről, egészségügyi problémáidról. Ez azért fontos, hogy igazítás közben ezt figyelembe tudja venni. Egyébként általános szabály (nem csak sérülés esetén), hogy ha valami fájdalmat okoz, azt ne erőltesd, főleg mivel az órán a saját felelősségedre veszel részt, és nálad jobban senki nem ismeri a testedet.

   Az órák során próbálj végig egyenletesen és mélyen lélegezni. Igaz ugyan, hogy ez nem olyan látványos, mint a lábadat a nyakadba rakni, de a mutatós ászanák helyett inkább törekedj a helyes légzést elsajátítani és végig megtartani.

  • facebook-square

Békásmegyer:

1039 Madzsar József utca 4.

© 2023 by PILATES STUDIO. Proudly created with Wix.com

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now