Ez a sok információ csupán jó tanács. Nem célom, hogy feszélyezve, érezd magad már otthon, még mielőtt meglátogatnád az óráinkat. Gondolom annyi jót, és mégis fura dolgokat hallhattál már a jógáról, hogy nem tudod hova tenni. Nem, nem fog senki sem kinézni, ha valamit nem úgy csinálsz, ahogy a nagykönyben meg van írva. Ezt a sok tanácsot inkább segítségként írom, hogy gördülékenyebb legyen az ismerkedés kezdete. Tudom milyen nehéz valami teljesen újba belevágni, még ha csak is jót hallottál róla.

   A jóga érted van. Lazítja a testet, táplálja a lelket és segít jobban megismerni Önmagad terelgetve egy teljesebb élet felé. Azt viszont nem magyarázom el, hogyan, mert a legjobb, ha saját magad tapasztalod meg. Én azt mondom, ez a folyamat megélése a legjobb az egészben! Még én is a fejlődés útján járok, tanulok, nem tanítok. A legjobb tanítóktól! Ezért az órák többségén találkozni fogunk!

   Óra után garantálom, hogy semmi feszültség nem lesz benned, inkább elégedetten és mosollyal az arcodon fogsz távozni. :)

Namaste!

Móni

BEJELENTKEZÉS

 

   Óráinkra kérjük mindenképp jelentkezz be, melyről részletes tájékoztatót az "Órarend és Árak" fülön találsz.

MEGÉRKEZÉS AZ ÓRÁKRA

 

   Az órákra a kezdő időpontot megelőző 15 - 20 perces idősávban tudsz megérkezni. Nincs külön recepciós, így se korábban, se később nem tudunk beengedni.

FELSZERELÉS

  A teremben matracok, hevederek, és jógatéglák vannak, melyek használatáért nem kell külön fizetni. Természetesen sajátot is használhatsz, ha szeretnéd. Az eszközök fertőtlenítésére fokozott figyelmet szentelünk.

  Az öltözőkben nincsenek zárható szekrények. A táskátokat vagy értékeiteket nyugodtan hozzátok magatokkal a terembe, csak ne feledjétek kikapcsolni, vagy repülő üzemmódba tenni a telefont, okos órát.

MIT HOZZ MAGADDAL?

 

- Törölköző!

- Kulacs!

- Mosoly! :)

   A matracokat minden óra elején és végén tisztítjuk, de a járvány terjedésének megelőzése érdekében hozz magaddal egy törölközőt, amit a matracra teríthetsz és egy kulacsot, mert most nem tudunk poharakat, csészéket biztosítani.

   Kényelmes ruházat. Mindenki másra eszküszik. Személy szerint ajánlom a testhezálló, de sehol nem szorító darabokat. Ha nagyon bő pólóban jössz, könnyen előfordulhat, hogy például lefelenéző kutyapóznál mindd a nyakadba csúszik.

Nadrág választásnál fő szempont, hogy sehol ne szorítson, könnyen tudj benne mozogni, ne kelljen állandóan igazgatni. :)  Túl bő nadrágot (mint pl.: a basanadrág) pedig azért nem ajánlom, mert különböző teshelyzeteknél könnyen beleakadhat a lábad, néhány kitartott ászanánál pedig nagyon jól bújtatja a rosszul kitartott testhelyzetet és nem tud kijavítani az oktató.

   Ajánlott: Alsó: rövid-, melegítő vagy cicanadrág. Felső: trikó, nem túl bő póló, esetleg pulcsi, ha fázós vagy.

Cipő nem kell! Érdemes már jógára alkalmas öltözetben érkezni, a járvány miatt...., de nyugodtan használd az öltözőt. Tudom, hogy tudtok vigyázni egymásra. :)

 

JÓ(GA)TANÁCSOK

 

   Óra előtt pár órával már ne egyél, mert kényelmetlen teli hassal jógázni. Ha nem tudtad korábban megoldani az étkezést, és nagyon éhes vagy, akkor lehetőleg gyümölcsöt vagy csak kis adag ételt fogyassz. Készülünk szőlőcukorral is.

   Óra közben már a vízivás sem javasolt. Mivel a gyakorlást normál hőmérsékletű teremben végezzük, izzadni fogsz ugyan, de nem annyira, hogy egy-másfél óra alatt kiszáradj. Ettől függetlenül ha úgy érzed, hogy szükséged van a folyadékra, akkor ne fogd vissza magad, Inkább óra után érdemes inni, hogy a méreganyagok könnyebben távozhassanak a szervezetedből.

   Az órán mezítláb gyakorlunk, esetleg jógazokniban, ami jól tapad és nem csúszik a lábadon sem a matracon.

   Légy türelmes önmagaddal, a gyakorlás során ne légy erőszakos a testeddel, a jóga nem versenysport, senki nem várja el Tőled, hogy teljesíts. Inkább ismerkedj a határaiddal, és adj időt magadnak a fejlődésre.

   Ha az oktató esetleg nem kérdez rá, akkor is szólj neki esetleges sérüléseidről, egészségügyi problémáidról. Ez azért fontos, hogy igazítás közben ezt figyelembe tudja venni. Egyébként általános szabály (nem csak sérülés esetén), hogy ha valami fájdalmat okoz, azt ne erőltesd, főleg mivel az órán a saját felelősségedre veszel részt, és nálad jobban senki nem ismeri a testedet.

   Az órák során próbálj végig egyenletesen és mélyen lélegezni. Igaz ugyan, hogy ez nem olyan látványos, mint a lábadat a nyakadba rakni, de a mutatós ászanák helyett inkább törekedj a helyes légzést elsajátítani és végig megtartani.

  • facebook-square

1033 Budapest

Laktanya utca 4.

© 2023 by PILATES STUDIO. Proudly created with Wix.com

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now